Sujet: Title of your sex tape Lun 18 Jan 2021 - 5:36
formulaire d'absence tout le monde a droit a des vacances
Merci de prévenir lorsque vous êtes de retour et d'actualiser vos ralentissements tous les mois, sinon ils seront archivés.
personnage(s) • Cendrillon durée et présence • Absence d'une durée indéterminée, jusqu'à la fin du mois au minimum. nature de l'absence • C'est pas ma faute, c'est à cause de ma petite vie d'exilée x) (et aussi à cause des demeurés qui font exprès de rendre mon boulot encore plus tuant) autre • quelque chose à déclarer ? <3
'Cause everything I touch turns to ashes, and everything I love walks away from me, everything I've lost casts a shadow, I'm trying not to hold on
Sujet: Re: Title of your sex tape Lun 18 Jan 2021 - 9:13
On t'aime
(Et du coup, comment s'appelle ta sex tape ?)
Survive is about foresight
« About anticipating your opponent's moves and devising counter measures. The winner plots one step ahead of the enemy and plays her trump card just after they play theirs. It's about making sure you surprise them. And they don't surprise you. »
Sujet: Re: Title of your sex tape Lun 18 Jan 2021 - 10:57
Plein de courages, on espère que c'est bientôt fini l'exile!! (et pour les demeurés on te fait un colis avec lance roquette ou lance flamme? tu as des préférences?)
Sujet: Re: Title of your sex tape Lun 18 Jan 2021 - 11:06
Plein de courage à toi !
Life After God
“And then I felt sad because I realized that once people are broken in certain ways, they can't ever be fixed, and this is something nobody ever tells you when you are young and it never fails to surprise you as you grow older as you see the people in your life break one by one. You wonder when your turn is going to be, or if it's already happened.” + aeairiel.